Garantie op goederen

Garantie
Verkoper. garandeert dat de producten op de beoogde wijze functioneren zoals omschreven in de product omschrijving .
Als het product niet op de beoogde wijze functioneert, garandeert Verkoper vervanging door een nieuw product volgens onze reclamatie voorwaarden.
De garantie op klant zijn printer wordt niet beïnvloed wanneer een compatibel ipv een origineel patroon gebruikt.
Wij geven geen garantie op lege toners of patronen. Klant dient de goederen waaarvoor garantie wordt geclaimd in zijn geheel terug te sturen. Verder dient een kopie van de originele factuur te worden bijgevoegd.
Garantie termijn originele producten: fabrieksgarantie, staat meestal op de verpakking van het product vermeld.
Garantie op refilled, rebuild of imitatie toners: tot 12 maanden na aankoopdatum factuur
Garantie op (imitatie) inktpatronen single inkt: tot 6 maanden na aankoopdatum vermeld op de factuur.
Garantie op (imitatie) inktpatronen multi inkt (Bijv. HP300 of Canon PG-545/546 enz) : tot 2 maanden na aankoopdatum vermeld op de factuur.
Garantie op papier, inkt en navulsets:

  • op beschadigde goederen papier, inkt en navulsets bij aflevering geven wij garantie.
  • Is het pakket bij ontvangst al beschadigd, dan dient klant dit te weigeren onder opgave van reden: beschadigd pakket.
  • Nadien, zonder deze vermelding bij ontvangst vervalt alle garantie.

Garantie op hervulbare inktpatronen: Hervulbare inktpatronen dienen binnen 30 dagen na aanschaf te worden gebruikt. Maximale garantieperiode voor hervulbare inktpatronen is 6 maand na aankoop factuurdatum
Ivm met printer firmware aanpassingen kunnen wij na die termijn werking niet meer garanderen
De set dient in zijn geheel geplaatst te worden. Aanbevolen wordt om de software updates voor uw printer te weigeren. Voor bepaalde merken kunt u dit uitschakelen bij : start/instellingen

Standaard geldt dat garantie en garantieperiode ingaat vanaf datum vermeld op de aankoop factuur.

Warranty claims from other countries, then the Netherlands will be charged with shipping costs.

Customer pays shipping costs to the Netherlands and for shipping back they have to pay the costs in advance . Otherwise we will not send new of repaired products.